Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Schaatspret voucher? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Touch Promotions B.V.

Wat houdt de 'Schaatspret voucher' actie in?
De Schaatspret voucher geeft recht op 50% korting voor een schaatspret activiteit naar keuze. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform schaatspret.touchtickets.nl.

Tot wanneer is mijn Schaatspret voucher geldig?
De Schaatspret voucher is geldig tot en met 28 maart 2021. Je kunt slechts één voucher per bestelling gebruiken.

Hoe kan ik extra codes toevoegen?
Als je meerdere codes hebt ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra code worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.

Kan alleen de bezitter van de Schaatspret voucher gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

 
Waarom is er een beperkt aanbod beschikbaar via het platform van de Schaatspret voucher?
Vanwege het Coronavirus zijn tot nader order diverse schaatslocaties niet beschikbaar voor deze Schaatspret actie. Diverse locaties hebben besloten om gesloten te blijven voor bezoek of zijn vanwege de beperkte capaciteit alleen toegankelijk voor abonnees. Hierdoor worden losse entreetickets momenteel niet verkocht. We adviseren je om de website regelmatig in de gaten te houden aangezien je voucher nog t/m 28 maart 2021 geldig is. 
 
Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Schaatspret voucher?
Je kunt in totaal 8 kaarten (mist anders is aangegeven) per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Touch Promotions.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Touch Promotions.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.