Heb je een vraag over de Schaatspretvoucher? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.
De Schaatspretvoucher geeft recht op 50% korting voor een Schaatspretactiviteit naar keuze (tweede persoon gratis). Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform schaatspret.touchtickets.nl.
De Schaatspretvoucher is geldig tot en met 31 januari 2026. Je kunt slechts één vouchercode per bestelling gebruiken.
Heb je meerdere vouchercodes ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra vouchercode worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra vouchercodes inladen op de hierboven beschreven manier.
De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.
Je kunt in totaal 8 kaarten (mist anders is aangegeven) per order, per arrangement bestellen.
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL.
Na het plaatsen van de bestelling worden de e-tickets naar je opgegeven mailadres verstuurd. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen na 15 minuten? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mailprogramma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.